


FAQ Grøn 2025
Her får du besvaret alle dine spørgsmål du måtte have vedrørende vores produkter og service på Grøn 2025. Hvis du stadigvæk er i tvivl herefter så skriv en mail på [email protected] eller ring på +45 23 86 63 13
Hvor får jeg min stol/powerbank udleveret?
Det gør du ved vores stoleudlejnings bod inden for indgangen til pladsen
Kort over placering af pladsboden på festivalen kan ses herunder. (billede kommer hurtigst muligt)
Hvornår kan jeg afhente det?
Åbningstiderne for pladsboden er.
- Pladsboden er åben fra første gæst træder ind på pladsen og til sidste gæst har forladt pladsen.
Hvor skal det afleveres igen?
Det lejede udstyr skal afleveres det samme sted som du fik det udleveret
Hvordan får jeg mit depositum retur og hvornår?
Når du aflevere din lejede stol/stole. og vi har scannet den retur i vores system hvilket sker under returneringen.
Det kan tage op til 10 dage før depositummet står på den konto der har betalt for pakken.

Hvad dækker den gratis ombytningsgaranti?
Når vi lover gratis ombytning betyder det at hvis stolen ikke lever op til de standarder vi har for brugte stole, at du 100% kvit og frit kan komme op til os i boden og få byttet stolen til en anden. Du skal huske på at stolen er brugt før og at der derfor kan være en plet på stoleryggen eller lignende. Vi udlevere ingen stole der ikke er funktionsdygtige! Det vil sige garanti for ingen huller i stoleryggen, sæde og armlæn, alle ben er intakte, alle kopholdere skal virke og alt hvad en ny stol skal opfylde. Du vil aldrig få udleveret en stol der ligner den lige har stået på en festival i en uge! Skulle noget af dette ikke stemme overens skal du bruge vores ombytningsgaranti! Find kontaktinformationerne på os i toppen af denne F.A.Q. eller find os i boden på festivalen.